2014. április 21., hétfő

03. Kritika - Simyy's Beauty World

Simyy's Beauty World
link (x)

Trailer:
Mivel ez egy beauty blog, ésszerű, hogy nincs előzetes videója, így ezt a részt kihúznám.

Kinézet:
Nem rossz, viszont amikor ránéztem, nem fogott el az az érzés, hogy azt a... szeretném, ha az én blogom is ilyen gyönyörű lenne. Ez egy BEAUTY blog, a külseje sajnos mégsem tükrözi a magával ragadó szépséget. A fejlécre mondhatnám, hogy egyszerű, de nagyszerű, kicsit mégis hiányosnak találom. Ahogy az sem nyerte el a tetszésem, hogy valahányszor rávezettem az egeremet, megmozdult. Ezek az effektek sosem tetszettek, sajnálom. Ez csupán az én, egyéni véleményem.
Örülök, amiért a zenelejátszód nem indult be magától, ez határozottan plusz pont nálam, ugyanis vannak, akik nem szeretik, ha egy blogon megszólal a zene, így nekik sem okoztál kellemetlenséget azzal, hogy minden egyes alkalommal ki kell nyomniuk a felesleges ricsajt.
A háttér passzol a fejléchez, ahogy a blog színeihez is - ez a chat esetében is megállja a helyét , így erre semmi rosszat nem tudok mondani.
A bejegyzéseid sajnos nincsenek sorkizártra állítva, ami ront az összhatáson, a betűtípus azonban olvasható, aminek nagyon örültem. Maximum a modulok betűtípusát állítanám egy szebbre, mert az nem tetszett. Mindemellett maga a bejegyzés háttere is lehetne halvány rózsaszín a fehér helyett. Vagy mixelhetnéd ezt a sok cukiságot egy másik, hozzá illő színnel. A lényeg, hogy ez a fehér kicsit elüt és engem ez is zavart.
Ó, és majd' elfelejtettem! Az oldalakon a körömlakkjaim menüpontnál a képeket egyformára vághatnád, mert ez így semmiképp sem szép.
Sajnálom, hogy ilyen sok negatív dolgot írtam, de mindig őszinte vagyok és te kérted, hogy én csináljam a kritikádat.

Történet: Inkább úgy fogalmaznék, hogy Tartalom:
Tetszik a blogod ötlete, bár bevallom: fura volt olyan blogot nézegetni, aminek igazából nincs is története. Az egyik osztálytársam is csinál hasonló Beauty blogot, talán a tied is ezért érdekelt - önkénytelenül összehasonlítottam a kettőt.
Örültem, amiért láttam, hogy saját tapasztalataidat is megosztod az érdeklődőkkel, ezáltal közvetlenebbnek tűnnek a tanácsaid és az sem elhanyagolható, hogy az emberek így szívesebben belevágnak az ételek vagy a tárgyak, esetleg a körömlakk-trükkök elkészítésébe. Ennek ellenére még nagyon kezdőcske az oldal. Nem is tudom, hogy igazából ez-e a megfelelő jellemző, amit írnom kellett volna. Egyszerűen csak süt róla, hogy kezdő. 
A bejegyzéseid viszont változatosak, több témát érintenek, ezáltal izgalmasabbak. Szerintem megéri folytatni. Csak így tovább!

Szereplők:
Csak úgy, mint a trailernél, ennél a résznél sem tudnék mit írni, így ez is kihúznám.

Helyesírás:
Nem láttam eget-rengető hibákat. Szerintem tisztában vagy a helyesírás alapszabályaival.

Összességében:
10/5 - a blogod tetszett is, meg nem is. Érd el, hogy az emberekben maradandó nyomot hagyjon - legyen az negatív vagy pozitív. Hiszen még a rossz élmény is jobb, mint a semlegesség. Szerintem legalábbis.

Millio puszi Xx
szerecsendio

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése