2014. július 3., csütörtök

11. Kritika - Summer Love [Niall Horan Fanfiction]

Summer Love
[Niall Horan fanfiction]
Blog

Trailer: -

Kinézet: Hű! Nagyon jó ránézni a blogodra, egyszerűen harmóniában vannak egymással a színek! Azonban, ha jól megnézzük a háttér eltérő színű, mint a fejléc, viszont első látásra mindenkinek ilyen reagálása van, mint nekem! Legalábbis szerintem.:)
A fejléc nagyon szép, elnyerte a tetszésemet, gratulálok J.Samuelsnek, megint gyönyörű munkát végzett! De sajnos én nem rajongok azért, mikor a szereplők ilyen...keretekben vannak. A keret szélét halványabbra csináltam volna, hogy ne tűnjön ki annyira a fekete színével.
Háttérnek csak egy tanácsot adok, mert végülis nem olyan szörnyű, mint amilyenekkel nap, mint nap találkozni szoktam. Már nincs tél, sőt egyenesen nyár van, a háttéren pedig hópelyhek találhatóak. (Remélem érted)
A modulok aránylag jól vannak elhelyezve, de én a versenyeket legalulra tenném, a Facebook csoportot a cserék fölé, a kattintásokat pedig a chat fölé helyezném át. Csodálkoztam azon, hogy az "Elérhetőségek" oldalra raktad be az információkat is, ami így egyáltalán nem helyes. Azt tanácsolom, inkább rakd ki modulnak.
A szereplőkről szerzett képek szépek, tisztán láthatóak, és rendezettek. Nincs vele bajom.


Történet: Nagyon hiányoltam valamilyen prológust, vagy bevezetőt, mert ahogy láttam, már azonnal az első fejezettel kezdted. Ez nem baj, csak van aki szereti megnézni, hogy megéri-e beleolvasni a blogba. Ilyenkor még nem baj, de ha mondjuk már lesz vagy 34 rész, akkor a kinézet alapján a lustábbak nem fogják elolvasni az első fejezetet. Hidd el, nekem egyik barátnőm pontosan ilyen (legszívesebben megütném).
Nagyon tetszik, hogy ennyi leírás van benne, imádom ha nem párbeszédekből áll az egész történet. A fejezet hosszúsága jó, de szerintem majd úgyis fogsz még hosszabbakat írni. Tetszik, hogy úgy kezdted az elejét, mintha egy könyvet olvastam volna. (Kiemelt első betű)
De azt nagyon furcsállom, hogy a főszereplő csak úgy maga mellé invitál egy vele egyidős lányt. A valóságban ha végiggondolod, biztos hogy nem történne meg, mert lehet egy pszichopata is. Az is furcsa volt, hogy pont otthon lesz visszahúzódó a lány -én legalábbis otthon engedem el magam a legjobban. De nem sieted el, mert nincs az első fejezetben máris Niall, ami jóóóó.


Írás: A fogalmazásod jó, legalábbis nem volt az bennem, hogy "Elakarok kapcsolni, de nem tehetem, mert muszáj." Még ha az egész fejezet is abból állt, hogy miket pakol össze a lány, eltudtam képzelni minden egyes részletet. 
Észrevettem több hibát is -pár lehet véletlen elütés, azonban vannak olyanok is, amik biztosan nem azok. Például a főiskolát nem kell nagy "F"-el írni, sokszor emelted ki LA-t is, meg a főiskolát, és rengetegszer ismételted a hiányzást is. Szóval, azt tanácsolom olvasd át még egyszer, hogy megtaláld, és kijavíthasd hibáidat.
A vesszőkkel úgy látom rendben vagy, viszont nem tudom, hogy ennél a mondatnál...:
 [...]a szobám fából készült ajtaját s elővenni a gesztenyebarna..
Csak véletlen hagytad-e ki a vesszőt, de inkább leírom, hátha nem tudod. Ha "és"-t akarsz rövidíteni "s"-re, akkor mindig vesszőt kell rakni elé. 
A betűtípust pedig eggyel nagyobbra venném, mert nagyon kicsi.


Összességében:
  10/6.5 - a történeted eddig jó, a fogalmazásod magával ragadja az embert (lásd az eddigi 5 feliratkozót), a kinézet szép... csak további sok sikert tudok kívánni!
Viszont a prológus... :c

Fantáziáljatok sokat, Xx
Jelly ßelly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése