2014. július 22., kedd

15. Kritika - A hármas csapdája

A hármas csapdája
Blog

Trailer: 
Az eleje egész jó, tetszett, hogy vittél a szövegbe áttűnést. A képek minősége és mérete jó, egyetlen helyen sem láttam azt, hogy különbözne az előzőtől. A zene nagyon tetszett, szeretem az ilyen dalokat, melyekben leginkább a hangszert hallhatjuk. Elírást nem találtam, esetleg valamilyen helyesírást sem, amire fel kéne hívnom a figyelmed. Viszont az utolsó előtti szövegen vagy alakíts, vagy töröld ki, mert aki megnézi a trailer-t, fogalma sincs róla ki az a Ryan, vagy Noah, mint az én esetemben. 
Nekem nem keltette fel az érdeklődésem, sajnálom, s az igazat megvallva a vége kezdett unalmas lenni.   

Kinézet: 
A fejléc alapja nagyon szép, nincs túlbonyolítva, s láthatóak a rajta levő képek -szeretem az ilyeneket.:3 De, én azokat a háromszögeket (vagy miket) halványabbra vettem volna, mert csúnyán belerondítanak az összképbe. Nagyon tetszik, hogy a sarkoknál világosabbak lettek a színek, még sehol sem láttam ilyet. Holland Roden-ről kereshettél volna egy... előnyösebb képet. Lehet, hogy illik a színekhez, viszont ezen olyan csúnyácska. 
A színek nagyon jól passzolnak egymáshoz, a bejegyzések rendben vannak, és olvashatóak is. Tetszik, hogy az elejére képeket raksz be, nekem is szokásom. 
A kódjaid nagyon szépek, rengeteget keresgéltem az elsőért, de sehol sem találtam. Szerencsés vagy. A modulok egész jók, viszont a könyvborítót legalulra raknám, az információkat a menük fölé, vagy alá. Aranyos, hogy a "Főoldal" helyett a blog címét írtad.:) 
A "Fejezetek" rendben van, de nagyobbra venném a betűméretet, mert az a nagy kép mellett eltörpül.
A "Karakterek"-nél szerintem nagyon kicsik a képek, legalábbis Noah arcát alig látni. Találtam benne pár elírást, szerintem te is észre fogod venni.
Nagyon tetszik, hogy megmérettetéseknek és eredményeknek nevezted el a versenyes menüket, nagy fantáziára utal.
A "Cserék" is nagyon tetszik, hisz így legalább az olvasó láthatja a kinézetet, s eldöntheti, akarja-e olvasni.

Történet: 
A prológus megfelelően rövid volt, kellőképpen bevezettél minket a történetben, és be kell valljam, a trailer-hez képest nagyon tetszett. Imádom az olyan blogokat, 'melyeknél az első betű elüt a többitől. Elegánssá teszi. A vége tetszett, hogy nem csak úgy beveszi a fájdalomcsillapítókat és lefekszik aludni, hanem helyette drogokat talál. 
A részek hosszúsága egészen jó, de olvasnék egy picivel többet is. Bár ahogy látom, a harmadik részben ezen javítottál.
A történet érdekes, de azt nem mondhatom, hogy egyedi. Találkoztam pár ilyen bloggal, de azok csak 1D-s fanfictionok voltak, így ezt sokkal jobban élveztem. (nem utálom őket!) Bár még nem tudom, hogy ez is az e. Nem sok részt lehet látni fent, így annyira nincs miről írnom, ehhez még az is hozzájön, hogy jó a történet is.
Adott egy lány, Cora, kinek a családjából már csak húga maradt fent, szülei elhunyása óta. Barátja a sármos, jóképű Ryan, kinek piszkos kis dolgai vannak -amibe beletartozik apja drogkarrierje, ami kiterjedt rá is. Viszont mikor drog hatása alá keveredik, Corán másnap csúnya foltok jelennek meg. 
Ryan apja, húgával fenyegeti meg Corát, hogy megtegyen neki valamit. Közel kellene kerülnie egy másik nagy hatalmú drogbáróhoz, ami nem egy könnyű feladat. S valahogy úgy hiszem, az a nagy drogbáró netalántán Noah lesz? 
Még sok mindent ki lehet hozni ebből a blogból, csak nem kell elsietni. Azonban valahogy mégis mondhatjuk, hogy egyedi történettel állunk szembe, hiszen Cora nem egy megfélemlített lány, ki csak azért marad barátja mellett, hogy nehogy megint bántsa. Hanem azért, mert még mindig képes szeretni, és reménykedik benne, hogy megváltoztathatja.


Írás: Nem találkoztam világi romba döntő hibákkal, s talán csak pár elütést találtam. Ha nagyon szeretnél ezen tökéletesíteni, olvasd át a részeket, 'melyeket kiraktál! S, hogy élvezetesebb legyen, használhatod a telefonodat. (Nekem úgy mindig jobb) Szépen és jól fogalmazol, azonban nem értem, hogy miért nyomod le az enter gombot pár helyen. Kissé zavaró, így úgy gondolom, vagy sehol se nyomd le, vagy több helyen.


Összességében:
       10/7 - a történet tetszik, a kinézet szép, az írás és a fogalmazás jó. Azonban csak három rész található belőle, így még nem igazán volt benne izgalom. Figyelemmel fogom kísérni blogodat, hátha talán még feliratkozónak is beállok a sorba. 

Egyéb: majd' szívrohamot kaptam, mikor megláttam, hogy az ACD egyik szerkesztőjének írom a kritikáját!


Fantáziáljatok sokat, Xx
Jelly ßelly


2 megjegyzés:

  1. Drága Jelly Belly!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy szántál a történetemre egy kis időt!
    Igyekszem javítani az elütéseket, s a továbbiakban jobban odafigyelni rá! A fejlécet és a trailert nem én készítettem - ahogy azt fel is tüntettem az információs modulban -, így sajnos nem áll módomban javítani rajtuk! Bevallom, én észre sem vettem ezeket a hibákat, hiszen nem értek ezekhez! :)
    Az 'entereket' pedig én sem értem, csak odavisz néha az ujjam, viszont mostantól odafigyelek rá! :)

    Ölel,
    Diana H.

    VálaszTörlés
  2. Drága Diana H.!
    Nagyon szívesen, bevallom nekem élvezetesen telt a rá fordított idő.:)

    Millió puszi,
    Jelly ßelly

    VálaszTörlés