2014. december 30., kedd

Rendelt Fejléc #73 #74 #75 #76 #77; Elvihető; Könyvborító

Sziasztok gyönyörűségek!
Boldog utókarácsonyt és boldog előújévet mindenkinek, ezzel kezdem, haha.
Tök furcsa, néhányan már érdeklődtetek, hogy mikor hozok új bejegyzést meg ilyesmik, én meg meglepődtem, mert hát nemrég hoztam, erre megnéztem a dátumot, és már egy hónapja volt az utolsó fejléces bejegyzésem, hoppá. Szóval most itt lennék eggyel, és esküszöm igyekszem haladgatni a munkákkal, mostanában talán visszajött a kedvem ehhez az egészhez, bár a design átalakítás rendelése még egy jócsomó ideig nem lesz nálam lehetséges, sajnálom. :)

Rendelt Fejlécek:




Elvihetők - tudod, hogy működik:



igazából ez nem elvihető, csak annyira tetszett, hogy muszáj voltam ráírni ezt a címet is, mert ezt a dalt is imádom, ah


Éééés itt egy könyborító, amit a húzottamnak, Chanel-nek csináltam. :)
Nézzetek be Hozzá, ígéretesnek tűnik :)

Azt hiszem ennyi lettem volna mára, még egyszer Boldog Újévet, és nehogy jók legyetek jövőre, haha - tbh, van egy furcsa érzésem ezzel a 2015-tel kapcsolatban, nem tudom mi ez, de hogy elég fura évünk lesz, az biztos. :D

Szeretek mindenkit, hallgassatok Forever Ends Here-t xxx,
J. Samuels

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eltudnád küldeni kérlek a ,,A Hero in lives you" című blog linkjét? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      http://betweendeathandlife.blogspot.hu/
      Ölel, J.

      Törlés
  2. Uramisten, eszméletlen tehetséges vagy. Le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uramisten, de drága vagy, köszönöm szépen. <3
      Ölel, J.

      Törlés
  3. Kedves J.Samuels!
    Elvinném az egyik fejléced,természetesen kiírom majd,hogy Te készítetted! :)
    Fantasztikusak a munkáid egytől egyig! <3
    Szép vasárnapot:
    Carlie Verna

    VálaszTörlés