2015. április 4., szombat

Rendelt fejléc #78 #79 + Elvihető + Rendezett képek #14 - #15

Halihó Drágák!

Huhh, idejét se tudom már, hogy mikor hoztam friss bejegyzést, amiért szeretnék is bocsánatot kérni. Sok dolgom volt, mind a suli és mind egyéb dolgok mellett, ha volt szabadidőm is, inkább aludtam, olvastam vagy sorozatot néztem.
Meghoztam a rendeléseket, valamint ráállok a kritikák megírására! Remélem még van egy ici-pici türelmetek hozzá, hogy kivárjátok, amíg megírom őket! :) Xx
U.I.: Mostantól tőlem is lehet fejlécet rendelni, bár közel sem olyan gyönyörűek, mint J. Samuels-é, így ezt csak afféle "másodállásban" fogom csinálni. Ám szívesen fogadom a megrendelőket! :)

Rendelésre készültek:

 (×)

(saját blog)

Elvihetőek:
 Ha kell, teszek rá másik szöveget. :) Kérlek forrással vidd! :)












Rendezett képek:











(×)














 (×)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése