2015. május 8., péntek

Rendelt Fejléc #84 #85 #86 #87 + Fejlécalapk + Elvihető

Sziasztok!
Itt vagyok, tavasz van, hoztam fejléceket, minden jó. Remélem veletek is minden rendben, élvezitek a jó időt meg ilyenek, ja és már az érettségin is túl vannak a végzősök, ha minden igaz, szorítottam értük egyébként. :)

Rendelt Fejlécek:



Fejlécalapok:

 Elvihető:
Remélem emlékszetek még, hogyan működik ez, kommentben jelezd, ha vinnéd, esetleg címet szeretnél rá, majd írj forrást a blogon, ahol közzéteszed!

 Legyetek rosszak! xx,
J. Samuels

5 megjegyzés:

  1. Az utolsó fejlécalapot elvittem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Rendben, köszönöm, hogy szóltál. :)
      J. x

      Törlés
  2. Drága J. Samuels!
    Nekem nagyon tetszenek a munkáid! Gyönyörűek lettek! *--*
    Azt szeretném tőled megkérdezni, hogy az utolsó két fejléc ami elvihető, azon a lánynak a nevét esetleg tudod vagy csak úgy spontán tetted rá a fejlécre? :))
    Előre is köszönöm válaszod!
    Ölel és puszil:
    xx Cat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cat!
      Köszönöm, sajnos nem tudom a lány nevét, ha gondolod átküldhetem a képet mailben, bár azzal sem mennénk túl sokra, mivel csupán ez az egy van róla. :/
      Ölel, J.

      Törlés
    2. Semmi gond, azért köszönöm szépen! :) Illetve lenne egy kérdésem, fejlécrendelést még mindig vállalsz? Aktív vagy most te is? :)

      Törlés